martes, 26 de noviembre de 2013

 Desprès de haver  estat una setmana sense actualitzar el blog, començaré a explicar tots els avanços nous que he fet sobre la recerca.
Bé, l’ultima sessió que vaig tenir amb el meu tutor vam enllestir bé d’introducció.
També vam acabar l’estructura del índex, i vam estar parlant de temes relacionats amb la por, com i que la causa, si bé han estat episodis traumàtics del passats o bé situacions on ens hem sentit amenaçats per si ens fan mal.
He començat a fer anàlisis de caos particulars de persones properes a mi, per estudiar el que li fa por, el que li ha succeït.. etc.
Desprès de buscar diverses definicions tan als llibres que tinc com a Internet he fet la meva per acarar-me sobre el que vull documentar-me.
He buscat i observat desprès de les reunions de recerca de els temes que ens fan porc om la mort, la foscor, la crisis, patir malalties, tot i això que tots son temes molts diferents i no s’assemblen tots causen la mateixa sensació de por.
D’investigació sobre la funció que té la por esta en marxa, sobre les diferents reaccions que podem tenir les persones davant de situacions extremes.
Un dels temes que incloure al meu treball serà la recerca de per que es fan pel·lícules de por ja que es una sensació que no es bona.
Els temes que estic començant ara son sobre diferencia de por, pànic, ansietat.. etc.
Gracies, bona tarda!

No hay comentarios:

Publicar un comentario